Vlieland - Reisverslag uit Vlieland, Nederland van Rien Zwienen - WaarBenJij.nu Vlieland - Reisverslag uit Vlieland, Nederland van Rien Zwienen - WaarBenJij.nu

Vlieland

Blijf op de hoogte en volg Rien

26 Augustus 2019 | Nederland, Vlieland

Na een super goede nacht van 21.30 uur tot 08.00 uur geslapen. Ondanks dat we een super mooie oversteek hebben gehad, en wachten hebben gedraaid, zijn we blijkbaar toch moe.
Heerlijk mooi weer, te warm bijna, want overal verschijnen zonnen tentjes om uit de zon te blijven.
We ontmoeten een mede Sentijn zeiler. Heel leuk kennis gemaakt en fijne gesprekken gehad.
Na de lunch op de fiets en naar Het Posthuis gefietst en zig-zaggend weer terug, Anders is het eiland te klein. Dus toch weer warm geworden en gezwommen. ( Voor de ALS City SWIM!) Het moet wel want ik zwom voor het eerst in mijn pak en het leek net of mijn benen het niet doen. Oh help!! Wat moet ik nu doen? Morgen in het IJsselmeer proberen of het beter gaat. Minder opwaartse druk omdat het zoet water is. Ik hoop dat het beter gaat.
Lieve groeten aan ieder die dit leest, tot gauw.

• 26 Augustus 2019 - 21:53

Jeanet En Kees:

Geniet van Vlibiza, heerlijk weer toch en als het te warm wordt het water in:-)

• 27 Augustus 2019 - 17:29

Nienke:

Lieve mensen. Heerlijk op Vlieland... geniet ervan. waarschijnlijk zitten jullie nu op het IIJsselmeer.
    Weer met pak te water,,,,, als een zeemeermin.... KOmt goed.
    Goeie vaart.
    liefs Nienke