Dagje Klintholm - Reisverslag uit Klintholm Havn, Denemarken van Rien Zwienen - WaarBenJij.nu Dagje Klintholm - Reisverslag uit Klintholm Havn, Denemarken van Rien Zwienen - WaarBenJij.nu

Dagje Klintholm

Blijf op de hoogte en volg Rien

17 Augustus 2019 | Denemarken, Klintholm Havn

We zijn er al eens met de kinderen geweest maar ik herinner het me niet. Maar er staan kruisjes op de kaart die we weer nodig hebben. En waarom: vlak voor we op vakantie gingen was net op de navionics kaart klaar, voor de plotter navigatie. Maar uiteindelijk blijkt Denemarken er niet op te staan. Dus we zijn nu weer met de papierenkaart bezig. En we willen in het licht aankomen. Eigenlijk is het weer leuk om een plot te zetten op de kaart en kijken met de koers waar je dan uitkomt. Aan de andere kant is het ook lastiger.
De motor doet het goed, hij heeft wel wat extra olie nodig, Rien controleert regelmatig.
Trouwens we hebben de 2000 mijl overschreden, en wel op Bornholm. We gaan dus ruim over de 2000 mijl heen.
En wat doen we zo’n dag: rustig wakker worden, rustig ontbijtje met oven gebakken broodje en een eitje. Heerlijk was het. Douchen, boodschapjes, bed verschonen, en veel tijd in planning hoe verder met deze windvoorspellingen. En lekker uit eten dat hadden we wel verdient

  • 17 Augustus 2019 - 17:57

    Nienke Lettinga Uit Maarn:

    leuke. gezellige verhalen. k heb even geen inspiratie... k zit op de bank te hangen... met een snurkende hond naast me..even de houtkachel aangehad. nu bloedheet. haha..
    daag. welterusten.
    Nienke

  • 18 Augustus 2019 - 11:42

    Joke:

    Ha Thea en Rien, we zijn een tijdje uit de lucht geweest en ik ben jullie verslagen aan het bijlezen. Richting Nederland aan het komen zie ik. Wat een reis zeg! Bijzonder hoor. Geniet nog lekker een paar weekjes en tot dan :O. Joke

  • 18 Augustus 2019 - 18:13

    Thea:

    Maret, ik hoop dat je dit leest, maar ik vind het super erg dat de winkel weg gaat en ik hoop voor je dat een nieuwe baan kan vinden, hartelijke groeten van Thea

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rien

Actief sinds 27 Mei 2019
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 15354

Voorgaande reizen:

29 Mei 2019 - 30 Augustus 2019

Rondje Oostzee

Landen bezocht: