Op naar Karlby op het eiland Kokar - Reisverslag uit Kökar, Finland van Rien Zwienen - WaarBenJij.nu Op naar Karlby op het eiland Kokar - Reisverslag uit Kökar, Finland van Rien Zwienen - WaarBenJij.nu

Op naar Karlby op het eiland Kokar

Door: Thea

Blijf op de hoogte en volg Rien

25 Juli 2019 | Finland, Kökar

We verlaten met pijn in het hart het mooie plekje. Dit plekje is op onze lijst gekomen van de mooiste plekjes van deze vakantie.
Er is wat wind, en de zeilen kunnen erop. heerlijk rustig gaan we over het vlakke water naar onze nieuwe bestemming. De meeste tijd hebben we gezeild, maar als het te spannend werd tussen de rotsen, of niet bezeild, ging de motor aan. Zo zijn we op deze plaats aangekomen.
Ook hier is het heel warm, als we zeilen kan je het goed regelen hoeveel wind of warmte je wilt, maar in de haven wat minder. Vandaag heb ik al 2 keer gezwommen. Om wat af te koelen. Zo super dat we in gebied zo mooi weer hebben. We genieten volop.

• 26 Juli 2019 - 07:49

Kees En Jeanet:

Prachtig zeilgebied, zeker met dit weer! Ook geschikt voor fietsreizen?

• 26 Juli 2019 - 17:00

Rien Van Zwienen:

Niet geschikt, want er zijn miljoenen eilanden. Meer in het Noorden kan het wel.