Muhu - Reisverslag uit Kuivastu, Estland van Rien Zwienen - WaarBenJij.nu Muhu - Reisverslag uit Kuivastu, Estland van Rien Zwienen - WaarBenJij.nu

Muhu

Door: Rien

Blijf op de hoogte en volg Rien

11 Juli 2019 | Estland, Kuivastu

Bij de havenmeester fietsen gehuurd om vandaag het eiland te verkennen. In een folder verschillende fietsroutes gevonden, met ook stukjes onverharde weg erbij, geen probleem dachten wij. Echter dat pad was vooral geschikt voor paarden en tractoren, fietsen was toch wat lastiger. Maar we hebben het gered. Verder die dag toch maar op asfalt gebleven.
Muhu is ook al een heel bosrijk eiland, afgewisseld met weiland waar druk op gehooid werd. Alleen is er nergens een koe te zien?
Aan de westkant (andere kant) van het eiland is een museum over de geschiedenis van Muhu, erg leuk. Net een Open Lucht Museum.
Op de terugweg naar de boot boodschappen gedaan in de enige supermarkt op het eiland en met volle rugzakken weer terug naar de haven.

• 11 Juli 2019 - 18:02

Giny:

Heerlijk, Thea en Rien om bijna dagelijks te lezen wat jullie weer allemaal meemaken. Geweldig en zo heerlijk dat jullie alle tijd hebben om per dag te beslissen wat je gaat doen.Liefs Giny.

• 12 Juli 2019 - 04:50

Nienke:

Ha ha die Thea voor haar boerederijtje. Schattig hoor.
    Genieten jullie maar lekker verder. Hier gaat het leven "gewoon"weer door. Met van alles en nog wat.
    Bij mijn buren wordt flink verbouwd. met de nodige herrie.. en gerommel...
    Mijn kleinzoon komt vanmiddag en blijft een nachtje slapen. Gezellig. Z,n speelgoed ligt klaar.
    Lieve groet,
    Nienke