Zon en heel erg warm in Gdansk - Reisverslag uit Gdansk, Polen van Rien Zwienen - WaarBenJij.nu Zon en heel erg warm in Gdansk - Reisverslag uit Gdansk, Polen van Rien Zwienen - WaarBenJij.nu

Zon en heel erg warm in Gdansk

Door: Thea

Blijf op de hoogte en volg Rien

26 Juni 2019 | Polen, Gdansk

Weer een dagje musea, het voordeel is dat er airco is in de musea. Het is even warm als in Nederland naar ik begrijp. Vanmorgen het Gdansk nationaal museum gezien. Heel mooi, maar geen museum overtreft het museum van gisteren. Het is zo fijn dat we midden in de stad liggen, want dan even weer terug, wat eten , wat liggen, want de hitte is vermoeiend. In de middag naar het maritiem museum geweest, met het Krantor. We hebben de helft gedaan van het museum, mogelijk het beste stuk, historische stuk gemist.
Het weer gaat veranderen. Morgen is de verwachting dat het 22 graden wordt. Dat lijkt me heerlijk.

• 26 Juni 2019 - 18:09

Jeanet:

Beetje minder warm is idd wel lekker, hier scheelde het ook 10 gr met gisteren. Mooie stad en zeker een mooie ligplaats! Het is ook ontspannen dat je de dagen niet hoeft te tellen...
    Geniet ervan!

• 27 Juni 2019 - 07:37

Eduardo:

Wat mooi, ligplaats midden in de stad, lijkt Friesland wel :).
    Goede reden Gdansk eens te bezoeken!!!

• 27 Juni 2019 - 13:20

Giny:

Wat geweldig om jullie te volgen. Mooie foto's ook. Het is hier even iets minder warm maar een heerlijk windje. Het weekend wordt weer tropisch. Fijne voortzetting, geniet er van. dat doe ik als ik jullie verslagen lees. Lieve groetjes.Giny.