Algsjo – Hanko - Reisverslag uit Hanko, Finland van Rien Zwienen - WaarBenJij.nu Algsjo – Hanko - Reisverslag uit Hanko, Finland van Rien Zwienen - WaarBenJij.nu

Algsjo – Hanko

Blijf op de hoogte en volg Rien

22 Juli 2019 | Finland, Hanko

En wat gebeurde er gisteren avond: lekker lezen in de kuip even wat meer kleren aan, want het werd te koud om in korte broek te zitten, even nog een puzzeltje. En dan blijkt het 23.00 uur te zijn!! Ja tot 11.00 uur in de avond lekker buiten lezen!! Dat is nu zo leuk aan dit gebied, we zitten nu ook wel in het Noordelijkste stukje van waar we komen.
Vanmorgen bewolking, weinig wind en tegen, dus op de motor. En dat is beter dan zeilen tussen de rotsen. En wat hoorde ik toen we de haven inliepen: de motor klinkt heel raar: oh wat nu? Rien blijft rustig en zegt het is de V-snaar. We zijn op onze plaats gekomen. Eerst boodschappen doen. En Rien heeft de V- snaar vervangen. Eerst wat meer gespannen, maar dat klonk niet goed, dus vervangen! En de motor klinkt weer goed, alleen weten we het morgen echt!
We hebben weer eten voor 3 dagen, dus we gaan weer de natuur in.

• 22 Juli 2019 - 18:54

Kees & Jeanet:

Rien heeft het vast goed gerepareerd!
    Gaan jullie ook nog naar Helsinki?

• 23 Juli 2019 - 06:06

Nelleke Noordijk:

Ja geweldig hè, zo lang licht!